Popbands

Bij de Flux Popschool werken enthousiaste docenten die popband-lessen aanbieden binnen verschillende muziekstijlen. Je kunt je aanmelden als band, maar ook als muzikant. Na overleg word je ingedeeld in een band die al bestaat of op dat moment wordt opgericht. De docenten komen zelf uit verschillende muzikale achtergronden en hebben ieder hun eigen aanpak.

Kijk hieronder welke docent het beste bij jou past. Je kunt op de naam van de docent klikken om iets meer over zijn stijl en aanpak te lezen.

De repetities vinden plaats in de Flux Popschool op de 1e verdieping van de FluXus Muziekschool, Westzijde 148 in Zaandam.

Kun je echt helemaal geen instrument nog en wil je toch in een popband check dan eens onderstaande cursus.

De kosten zie je onder het menu tarieven staan,

Beginnersband

Docenten