Vocal Academy Jozien van Dorst

Bij Vocal Academy Jozien van Dorst ben je vanaf 8 jaar welkom voor zangles op alle niveau’s.

Onder professionele begeleiding leren we je op een ontspannen manier te zingen, en werken we aan je timing, techniek en zelfvertrouwen. In groeps- duo of privé-les, gaan we samen op zoek naar het juiste repertoire en met wat extra microfoontechniek en podiumpresentatie bereiden we je helemaal voor op je optreden. Naast onze eigen jaarlijkse eindshow bieden wij diverse andere podia aan waaronder Zaanstormend en de Nachtparade.

Docenten Jozien van Dorst en Erwin van Motman zijn beide naast het lesgeven volop actief in het werkveld. Erwin zingt in verschillende groepen waaronder New Gospel Sensation (www.newgospelsensation.nl)

Jozien heeft na 25 jaar het podium verrruild voor de studio. Naast het schrijven van liedjes en produceren van vocalen voor DJ’s, geeft ze songwriting lessen.

Erwin en Jozien hebben beide een studio aan huis en daar is het mogelijk om een echte studio-opname te doen.

Leerlingen die een heel seizoen wekelijks privéles nemen, krijgen 1 gratis studio-opname. De zanggroepen Unicorns (8 t/m10)

Sing-Like-Us (11 t/m 13) en Timeless (14 t/m 17) gaan ook één keer per seizoen de studio in. Alle andere leerlingen kunnen tegen een gereduceerd tarief een demo inzingen.

Voor meer informatie en tarieven ga naar: www.jozienvandorst.nl

LINKEDIN: Jozien van Dorst | FACEBOOK: vocal academy Jozien van Dorst | INSTAGRAM:vocalacademy | YOUTUBE: Jozien van Dorst

Docenten