Theo Wijdeven

Ik ben docent Popmuziek sinds 1991. Na mijn opleiding aan het Rotterdams Conservatorium ben ik in Zaandam terechtgekomen, alwaar ik sinds 1990 popworkshops geef aan zowel absolute beginners, enigszins ervaren muziekschoolleerlingen, als zeer ervaren muzikanten die willen leren muziek maken in een band. Ook begeleid ik bestaande groepen en bands in het verbeteren van repertoire en geef ik informatie over aanverwante zaken zoals podiumpresentatie, het regelen van optredens en andere zaken die met popmuziek te maken hebben.Ik heb gewerkt in Drieluik, daarna de Kade en nu bij de Flux Popschool.

Ik geef les op de maandag, dinsdag en donderdag in de avond tussen 19:00 en 23:00 uur.

Momenteel heb ik vier groepen, met leeftijden variërend van 16 tot 60 jaar, voornamelijk pop en rock. Het seizoen bestaat uit een serie van 12 lessen en twee series van 10 lessen.

Mail mij: theowijdeven@gmail.com

Gebruik het contactformulier voor algemene info.